torsdag den 12. april 2012


Mit navn er Lisepetrea rasmussen og er 23 år gammel.  Jeg er pædagogstuderende på slagelse Pædagog Seminarium og her kan i følge min blog.

I 6 mdr skal jeg arbejde i børnehaven Hoa Sen Kindergarten og leve i Vietnam som en del af min uddannelse. På min blog kan du følge mine oplevelser på godt og ondt og få et indblik i hvordan livet i Vietnam er .

Vi er 14 studerende fra Danmark nogle fra Roskilde, Frøbel og Vordingborg seminarium.  Jeg skal bo sammen med Morten og Rasmus.

Vi skal som udlandsstuderende opfylde en række krav fra skolens side. Vi skal i løbet af vores praktik beskrive en række faglige elementer i bloggen som du kan følge med i. Derudover skal vi lave 2 workshops for institutionerne, der skal belyse en pædagogik eller et problem overfor de ansatte. Disse workshops skal de studerende i de to børnehaver samarbejde om. Den ene vil have fokus på læring gennem leg og de muligheder dette giver de ansatte i deres arbejde. 
Et andet krav til vores praktik er, at vi skal opleve dele af Vietnam og kulturen. Vi vil derfor bruge en del tid på at rejse rundt i Vietnam og opleve deres seværdigheder og alt hvad der følger med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar